Härligt underbart vårväder!!

Så underbart härligt det är sånna här vårdagar.
Bestämmde mig för att ta av Herman täcket idag när jag var i stallet då det var strålande sol och ca 5 grader varmt, inte ska man behöva gå med täcke då inte.
Väl i hagen när jag plockade av han täcket så såg Felix så avundsjuk ut så jag droppade hans täcken med.
Felix fäller ju som jag vet inte vad, han har aldrig fällt så mkt tidigare, så det kliar någe enormt på han så tror han bara blev glad då han och Herman nu kan klia varandra :D

Hur gör ni mrd täcken och så nu på våren?
(Herman har "bara" haft ett tunnt fodrat regntäcke (max 100gr) och Felix har haft termotäcke inne (100gr) och sedan ett regnskal ute ovanpå.)

Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Sv; Det hade han alldeles säkert, hade blivit en cool effekt! :)



Åh, tack!! :D

2011-03-03 @ 20:35:56
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaa det tycker jag också :(

Man borde inte få ha snok eller remont till skarpa betten .

2011-03-10 @ 09:10:23
Postat av: Johanna

Juste jag har ett hackamore, ett tredelat till och ett bridong med fasta ringar ^^

2011-03-12 @ 19:38:00
URL: http://lavenza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0