Dag 30 - Framtidsplaner

Hmm har inga stora framtidsplaner än, de jag har för tillfället är att jag ska komma igång ordentligt med min träning med Felix, för att så småningom komma ut på lite tävlingar.
Planen med tävlingarna är nog lite att se hur långt vi kan komma. Har inget direkt slutmål.
Så det första delmålet jag har är att komma ut på lite LB tävlingar i dressyr och LD i hoppning (feg matte ;P)
Sen får vi se hur lång tid det tar att klättra uppåt om vi ens kommer att göra det.

Hermans planer är att han ska ridas in och sedan säljas, och vi tar allt i hans takt. Men kommer köra igång ordentligt nu när det börjar bli varmare.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe ja, 'ntligen är snart sommaren här :D ridbanan är otroligt kul att kunna träna på nu. tyvärr har vi haft lite problem med la venzas mugg och varit öm av såren .. :/

2011-04-06 @ 08:55:55
URL: http://lavenza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0