Dag 26 - Redskap/Utrustning jag inte klarar mig utan

Det är nog inte så jätte mkt saker jag MÅSTE ha, men klart att man kan känna att det här klarar jag mig inte utan, och "en" av de saker jag känner lite så för är mina träns, schabrak och benskydd/lindor. Älskar att matcha och att ha olika outfits beroende på vad jag är på för humör.
Sen så är ju min svettskrapa helt oumbärlig vid fälltid/lertid, har en tvåhands med "taggar" på ena sidan, den hade jag iof inte klarat mig utan.
Försöker att inte fästa mig vid materiella ting, men det kan ju vara svårt ibland att motstå frestelsen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

svar: Ja precis det verkar absolut vara det ..väldigt snyggt, eller inte :) Hur är det med dig? var länge sen!



Hur brukar du få hovarna bättre? La Venzas harbörjat spricka och en bit har lossnat.



Kram

2011-06-16 @ 00:54:16
URL: http://Lavenza.blogg.selite

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0