Dag 25 - Schema för en helt vanlig vecka

hmm det är mkt svårt att skriva en sån, då jag varierar väldigt mkt på vad jag gör, vissa veckor kan jag rida ut varje dag andra inte alls, men kan skriva hur det kan se ut.

                                Felix                                            Herman
Mån:                       
Jogg i ridhuset                                Longeras 15 min
Tis:                          Dressyrpass/Hopp                           Vila
Ons:                         Uteritt                                            Ledtränas
Tors:                        Dressyrpass                                   Vila
Fre:                          Markarbete                                    Longeras 15 min
Lör:                          Uteritt                                            Vila
Sön:                          Vila                                               Vila

Såhär kan en vecka se ut, Herman gör ju inte så mkt än men brukar göra nått med han iaf 2-3ggr/vecka än så länge, ska öka allt eftersom det blir varmare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0