SJUK!!!

Sitter hemma och snörvlar för fullt.. Hatar att vara sjuk, var inte länge sen jag var det. Men hoppas att det går över snart..
Ska gå och lägga mig då jag ska upp "tidigt" imorgon och jobba, blir en förhoppningsvis inte alltför lång dag imorgon. Har lejt bort hästarna så jag kan vila upp mig och bli frisk.
De fick vila idag då jag inte orkade rida då vi (jag & sambon) gick upp 4.30 imorse och begav oss till Göteborg tur & retur. Så känner mig rätt mosig nu då jag var vaken 21.5 timme. Helt klart dags att gå på date med kudden.

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Kaleria

De är gätte jobbigtbatt va sjuk jag är de just nu 39,3 feber inte kul må jag säga ont i kroppen hostar nyser och ont i halsen de enda man kan göra. Är att villa och drika masser .

2011-02-04 @ 14:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0