Aaalldeles för länge sen jag uppdaterade något här nu...

Hmm det är nog kanske inte riktitg min grej att blogga. Men gör ännu ett frösök att komma igång.
Killarna trivs riktigt bra i det nya stallet :) Och så även jag!
Felix har blivit väldigt motiverad och fokuserad när man rider, känner mkt stor skillnad på han. Såklart till det possitiva.
Lillkillen är riktigt duktig han med, även om jag inte har kommit igång med han ordentligt än. Han bli lite stressad av de andra hästarna när det är fler i ridhuset samtidigt. Men det blir bättre för varje gång.
Första ggn jag longerade han så gick det hur bra som helst när han väl förstod vad det var för något jag ville.
Nu är planen att jag ska komma igång med lite tömkörning och även löshoppning.

Bjuder på lite nya bilder tagna av syrran.









Fina killar va? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0