Dag 15 - Något jag och killarna gjort som jag är stolt över

Det som jag är mest stolt över med Felix är nog när jag tävlade lokal dressyr med honom.
Skulle egentligen startat med en ridskolehäst men ändrade mig några dagar innan då jag kände att det skulle vara roligare att starta med egna hästen istället för en ridskolehäst.

Våran första start i en LB:2 och vi fick 62.33% :D Vi kom på delad 11e plats tillsammans med 2 st andra och det var ca 25 startande. Så jag är så klart mkt nöjd med det då jag inte ens trodde vi skulle få så höga procent.



Herman då, där är det såklart första ggn jag satt på han. Han blinkade inte ens. Han var mer intresserad av moroten som Elin hade gömt i handen. Han är så otroligt enkel att ha att göra med. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0