Dag 12 - Mina Drömmar

Mina drömmar är ganska så många. Men den jag har just nu är att jag om typ 10 år har skaffat mig en gård där jag har plats för 30talet hästar i ett stall samt lösdrift för 20talet hästar där jag vill bedriva inackordering/försäljning samt tillridning av hästar.
Det är väl ett ganska så stort mål men känns som något jag skulle trivas med att göra.
Annars har jag även lite mindre mål. Ett är att starta en hästbutik både på nätet och en fysisk butik, där jag vill att kunderna ska känna sig välkomna samt att de ska kunna vara med och bestämma sortimentet till en ganska så stor del.
Att jag tar in saker som inte finns i sortimentet efter förfrågan bla. Många gör ju det, men det finns ju de butiker som har det som finns i butiken, punkt.

Sen har man ju alltid små drömmar som kommer och går, men de känns onödiga att ta upp här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0