Dag 11 - Den sämsta tävlingen (resultat och känslomässigt)

Resultat mässigt är det nog flera stycken, kommit sist, blivit utesluten etc.. så där kan jag inte lista någon tror jag..
En av de mest komiska tävlingarna dock, på sämsta resultat var på en ridskolehäst vid namn Kamelia som jag hade på en KM final hoppning, slutade med 42 fel :O varav 38 av dessa var tidsfel då jag totalt VÄGRADE att ramla av, klängde på halsen som en apa tills jag fick tag i bettringen och kunde kravla mig upp(obs jag drog inte henne i munnen, tryckte ifrån, så det blev tryck i nacken..) dörröppnaren trodde jag var klar å tänkte öppna då Kamelia tyckte hon var klar å gick till dörren haha..

Känslomässigt är det oxå fler än en, men en som jag minns extra är när jag red lokal hoppning på ponny, och gav ponnyn jag hade, Putter, för mkt eftergift över ett hinder så han "tappade" sina bakben´och rev. Då var jag extremt besviken på mig själv.
Eller en tomtehoppning då jag red som en ponnytjuv på Claes och tvekade en millisekund på ett hinder varav han då stannade. Hade han hoppat hade jag med största säkerhet blivit placerad 1-3..
Ibland blir man verkligen arg/besviken på sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0