Felix nya "kläder"

Igår bestämde jag mig för att raka Felix då  han har börjat bli så svettig vid ridningen. Tog fram allting, borstade Felix ställde han tillrätta satte i klippmaskinen i utaget och skulle börja..
Då formligen flyger Felix i luften och han vet inte vart han ska ta vägen då det e jätte farligt.
Tar fram bomull och lyckas efter lite om och men få i det i öronen då jag brukar ha det när jag klipper. Men Felix tror fortfarande att den ska äta upp han, tror jag,, tills jag inser att det var sladden som var farlig.
Börjar iaf klippa och han lugnar ner sig, tills jag ska klippa under magen, Felix är extremt kittlig och igår var det tydligen mer än mest, kosparkar, gå fram å tillbaka överallt men inte stå still.. Tillslut får jag det iaf någorlunda "snyggt" randigt och ojämnt, men  blank är han iaf..
Felix får lite godis klapp å beröm..
Såhär blev resultatet...


Kommentarer
Postat av: Elin

haha kan se framför mig hur han höll på o hur glad du var på han :P

2010-02-10 @ 22:25:00
URL: http://karisma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0